Vesti

Fejsbuk će videu dati najveću vidljivost

Iskoristite prednost video sadržaja na Fejsbuku

Facebook je postepeno forsirao video kao bitan deo korisničkog iskustva na društvenoj mreži, a sada ističe da planira da promoviše video još više u okviru News Feeda, dajući mu veću vidljivost. To znači da će video sadržaj staviti u prvi plan i takmičiti se sa drugim servisima na taj način.

News Feed je prva stvar koju 2,1 milijardi Facebook korisnika vidi kada pristupe sajtu ili pokrenu aplikaciju. Facebook ističe da će korisnici sada biti u prilici da češće viđaju video koji ih zanima, jer su klipovi bazirani na istoriji pretrage i stranicama koje su korisnici lajkovali.

ono što verovatno neće obradovati većinu korisnika ove društvene mreže je nedavno otkrivena informacija Fejsbuka da planira da počne sa testiranjem pre-roll reklama u svom Watch servisu. Reklame će se u servisu prikazivati pre početka emitovanja videa.

Šta ti misliš? Komentariši!

Samo trenutak, učitavam komentare...